slutspelspanel 5?

1 Hur goa är igentligen gubbarna?


MATS; Beror på vad du menar, men generellt sett go'ast av alla.

JACOB: Dom är nog rätt goa ändå. De är ju till exempel jätteduktiga på ojojojojojojoj... Syftar du på Punch-Glenn så tror jag inte att han har något med Goa Gubbar att göra.

LINUS: inte alls goa, det är ytterst få från Göteborg som är goa, det är bara en myt. Dom är lika bittra och jävliga som alla andra om inte värre efter som dom inte kan stå för det. Om man ser till den för bannande ohojojoj klacken med trumman i spetsen så dom ju inte alls speciellt bra för underhållningsvärdet i svensk hockey

2 Frölundaborg, bra eller anus?


MATS; Bra och anus. Kommer sakna den givetvis, men den gjorde bort sig i
slutet. Ser fram emot Frölunda Campus för 150 mille och hoppas att
andan lever kvar i väggarna (som antagligen ska rivas..).

JACOB: Anus. Men det känns inte som att det räcket. Det hade varit bättre att spela elithockey i SOMAS-hallen (då vet iaf Linus vad jag menar)


LINUS: Anus från början till slut, däremot så tycker jag att man ska ta bort alla stplatser i lalla arenor på slutspelet och kränga biljetterna för 150 spänn, det skulle bli bra drag då.


3 Vad gör Roger Melin nästa år, som förövrigt är väldigt likt Homer Simpson?

MATS; Tränar Djurgården.

JACOB: Han coacher väl Brynäs eller Mora. Bäst för honom vore dock ett jobb i Tyskland/Österrike/Schweitz/Osv.


LINUS: Jag tror att finns i Brynäs, har man en gång tagit ett SM-guld så är man ju garanterad jobb som hockeytränare i Sverige


4 Tippa resultate i semifinalerna


MATS; Bryr mig inte det minsta om kommande matcher.

JACOB: Eftersom vi inte tjänar några pengar på tipset så använder jag hjärtat: 4-3 till FBK och 4-2 till Timrå.

LINUS: Färjestad vinner med 4-2 i matcher och Timrå med 4-0


Kommentarer
Postat av: Jacob

nja. nummer 6 är det. men skit samma nu är det semi och jag hoppas som fan på en grym liveblogg från Mats som inte har något "egenintresse i matchen...

2008-03-24 @ 18:39:56
URL: http://divisionsexnorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0