Det blir en flytt!

Efter att igårkväll testat en annan bloggklient tog jag ett beslut (veto) på att Bloggkollektivet flyttar. Mer info till våra läsare inom kort, typ.

  1. Vad sysslar ni med Malmö? För influerade av dansk hockey?
  2. Igår kastades det klubbor i finalen. På nåt sätt tycker jag att det sammanfattar årets slutspel. Hellre en kastad klubba än en kastad handske.
  3. LHC bör vinna, så grattis HV71.
  4. Snart börjar Silly season igen och då ska det brinna i bloggen, brinna säger jag!
  5. Och nej, vi kommer inte sänka oss en nivå och börja skriva om världens 38:e bästa liga som Hammarbys damer skulle ha sagt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Härliga tider! Blir det till att skriva i Wordpress?

2008-04-12 @ 10:37:22
Postat av: Jacob

Nej, wordpress var man tvungen att pröjsa för om man ville kunna koda om ordentligt.

2008-04-12 @ 11:03:07
Postat av: Rickard

Ska ni nu flytta till något obskyrt så det är helt omöjligt att följa detta genom rss? Galet är vad det är, galet säger jag!

Jag ser framför mig någon slags Calgary Flames-design på bloggen nu när det ska brinna?

Nej, klart ni inte ska skriva om fotboll. Det vet ju alla att Mats inte gillar Ica, att Linus inte följer Svartvitt och att Jacob inte slaviskt bryr sig om hur Pööl sköter sig i CL och PL. Absolut inte. Hockey ska det vara.

2008-04-12 @ 11:19:24
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0