landslagstuppen

märkliga namn i truppen,,, en del roliga nya som får fira nyår i ryssland som vanligt,,, men en del namn funderar jag över. folk utan kommentarer kan man väll se som att jag tycker att det är helt ok att dom åker till ryssland

Truppen
Målvakter: Johan Backlund, Timrå, Daniel Larsson, Djurgården. har väll inga större kommentarer om detta, Enroth kanske skulle fått vara med igen om man på allvar vill ge honom chansen att spela till sig tredejespaden i VM men jag antar att bengan vill ha två av våra NHL målvakter och tjockast bland kyrkor och tändstickor stefan liv med till canada.

Backar: David Petrasek, HV 71, Jonas Ahnelöv, Frölunda, Jonas är ju min nästa storback vet att han kankse inte har spelat så bra som Mats hoppats men det är kul Johan Fransson, Linköping, varför???? vad har han gjort??? vad kommer han någonsin att göra? Daniel Fernholm, Linköping, Jens Skålberg, Färjestad, Grymt kul lite färgad är man ju här men jag är imponerad av munfors senaste tillskott till hockeyvärlden, ska inte heller glömma bort att jhan lirat i Örebro, vilket kankse inte är en merit men ändå. Ska bli kul att se helt enkelt. Thomas Skogs, Mora, Robin Jonsson, Timrå. nja  inte hel nöjd med att han lämnade FBK men nu har han ju fått tillbaka sin landslagsplats så jag antar att man ska gratulera

Forwards: Johan Davidsson, Hv 71, Björn Melin, HV 71, Martin Thörnberg, HV 71, Andreas Jämtin, HV 71, Inte en helt omotiverad HV dominans här, frågan är dock om man kan gilla Jämtion i trekronor?? Michael Holmqvist, Frölunda,  HUR VAD VARFÖR ALLVARLIG JAG MENAR VA FAN!!!! SKA HAN FÅ ÅKA NÅGONSTANS SÅ ÄR DET VÄLL TILL GRUSGROPEN I SÖRMON FÖR ATT HA STRAFFTRÄNING MED BÄCKIS. KARLN ÄR JU HELT SLUT SOM ARTIST, SÄLJ FOLKABUSSEN OCH STÄLL INFOLKPARKS TURNEN. HAR HAN NAKEN BILDER PÅ BÅG? VAR BÅG HÖG? ELLER SKREV HAN BARA FEL I ANTECKNINGARNA?Karl Fabricius, Frölunda, Jonathan Hedström, Timrå, Dick Axelsson, Djurgården, Daniel Widing, Brynäs, Yared Hagos, Mora, Samma sak som Holmqvist fast värre,,, shit vad trött den karln är..Per Åslund, Färjestad, kul förståss tyckte kanske han skulle varit med redan senast Oskar Sundh, Timrå, Johan Harju, Luleå


Kommentarer
Postat av: Jacob

kort kommentar: nej man kan inte gilla att jämtin är med i tre kronor.

2007-11-28 @ 19:57:37
URL: http://divisionsexnorra.blogg.se
Postat av: Jacob

varför är inte fabian med förresten, om åslund ändå är med menar jag...

2007-11-28 @ 19:59:45
URL: http://divisionsexnorra.blogg.se
Postat av: Mats

Hagos och M. Holmqvist är verkligen underligt... Nej, Hagos är sjukt underligt!

2007-11-29 @ 10:03:42
Postat av: Jack

fan, hagos såg jag inte. det är inte underligt. DET ÄR EN JÄVLA SKANDAL!!

2007-11-29 @ 12:01:58
URL: http://divisionsexnorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0